Piedalies “Nākotnes tehnoloģiju līderu akadēmijā” - programmēšanas un tehnoloģiju kursā, kas ir veidots, lai iedvesmotu un attīstītu jauniešus.
Mācību programmas pamatā ir interaktīva un praktiska pieeja, kur katrs jaunietis tiek iekļauts nelielā, trīs cilvēku mācību grupā, garantējot individuālu uzmanību un personalizētu mācību pieredzi. Projekta mērķis ir izstrādāt reālus un praktiskus projektus.
Katru mēnesi skolas vecuma jaunieši no visas Latvijas piedalās JPTC izaicinājumā un sacenšas par vērtīgām balvām, veidojot dažādu līmeņu projektus, saņemot konsultācijas un ieteikumus no mentoriem.
IT profesionāļu klātbūtne un regulāra atsauksmju sniegšana nodrošina, ka ikviens var saņemt nepieciešamo atbalstu un uzlabot savu mācīšanās procesu. Papildus tiek veicināta arī savstarpējā komunikācija un atbalsts grupās, kas sekmē ciešāku sadarbību un efektīvāku zināšanu apmaiņu starp dalībniekiem.
JPTC, sadarbojoties ar citām organizācijām, piedalās dažādos starptautiskos projektos, kuros iesaistīti jaunieši no dažādām Eiropas Savienības valstīm. Aktīvākajiem “Nākotnes tehnoloģiju līderu akadēmijas” dalībniekiem ir iespēja piedalīties tādos projektos kā "Where Is Digital YOUth?" un citos JPTC organizētajos pasākumos.
Uzzināt vairākJPTC regulāri organizē pieredzes vizītes uz populārākajiem IKT uzņēmumiem Latvijā - Gravity Team, Draugiem Group, Magebit un daudziem citiem.
Aktīvākajiem “Nākotnes tehnoloģiju līderu akadēmijas” dalībniekiem ir iespēja doties pieredzes vizītēs, lai palielinātu interesi par tehnoloģijām, veidotu jaunus kontaktus un smeltos iedvesmu veiksmīgas karjeras izveidei nākotnē.
Uzzināt vairākUzdevumi ir veidoti tā, lai rosinātu domāšanu un attīstītu problēmu risināšanas prasmes, uzdevumiem kļūstot pakāpeniski sarežģītākiem un sagatavojot dalībniekus tikt galā ar aizvien vairāk sarežģītākām situācijām. Mēs pievēršam uzmanību ne tikai uzdevumu sarežģītībai, bet arī tehnoloģiju izmantošanai, kas atbilst nozares standartiem un prasībām.
Mācības norisinās trīs cilvēku grupās, radot vidi, kurā ikviens dalībnieks var justies ērti, aktīvi piedalīties un dalīties savā pieredzē. Šāda pieeja veicina efektīvu sadarbību un komunikāciju, kas ir nepieciešama jebkuras veiksmīgas komandas darbībai tehnoloģiju nozarē.
Reizi nedēļā IT profesionālis izskata iesniegtos darbus un sniedz atgriezenisko saiti, norādot, vai uzdevums ir pilnībā izpildīts vai nepieciešams veikt uzlabojumus. Šī procesa mērķis ir nodrošināt skaidru un konstruktīvu atgriezenisko saiti, kas palīdz dalībniekiem uzlabot savas prasmes un sagatavoties nākamajiem uzdevumiem.
Izstrādāt tīmekļa lietotni, kas piedāvā lietotājiem iespēju ne tikai pievienot un dalīties ar savām iecienītākajām receptēm, bet arī vērtēt citu receptes. Izveidojot dinamisku un interaktīvu kopienu ēdiena gatavošanas entuziastiem.
Recepšu lietotne ir interaktīva platforma, kurā bērni, jaunieši un viņu ģimenes var pievienot un apskatīt dažādas receptes. Lietotāji var augšupielādēt savu recepšu aprakstus, attēlus un pat video, kā arī dalīties padomiem un pieredzi. Citas funkcijas ietver receptes meklēšanu pēc kategorijām, sastāvdaļām vai grūtības pakāpes un lietotāju atsauksmju un zvaigžņu vērtējumu sistēmu. Platforma veicina kopienas veidošanu, ļaujot lietotājiem komentēt un dalīties ar receptēm sociālajos tīklos.
Izstrādāt stratēģiskās simulācijas spēles Plague Inc. klonu. Spēlētājiem jāizstrādā un jāvada slimības izplatīšanās, lai inficētu un iznīcinātu cilvēci, vienlaikus pielāgojoties pasaulē veiktajiem mēģinājumiem to apturēt.
Stratēģiskās simulācijas spēle Plague Inc. ir viena no populārākajām spēlēm. Šajā spēlē spēlētāji kļūst par slimības izplatītājiem, kuru mērķis ir attīstīt un izplatīt epidēmiju visā pasaulē. Spēlētājiem jāizvēlas slimības veids, jāattīsta tās īpašības un jāpielāgo stratēģijas, lai pārvarētu cilvēku aizsardzības pasākumus un ģeogrāfiskos šķēršļus. Spēlē ir svarīgi plānot un izmantot resursus, lai efektīvi izplatītu slimību un pielāgotos mainīgajai situācijai pasaulē.
Izstrādāt spēles Pico Park klonu. Spēle balstīta uz sadarbību un kopīgu problēmu risināšanu, kurā spēlētājiem jāstrādā kopā, lai virzītos cauri dažādiem līmeņiem un izaicinājumiem.
Komandas piedzīvojumu spēle Pico Park ir aizraujoša daudzspēlētāju spēle. Šajā projektā spēlētājiem jāveic kopīgi uzdevumi, izmantojot katras rakstzīmes unikālās spējas, lai atrisinātu mīklas un virzītos cauri līmeņiem. Katrs līmenis prasa komandas darbu, loģisku domāšanu un radošas pieejas problēmu risināšanā, piedāvājot spēlētājiem gan izaicinājumus, gan izklaidējošu pieredzi. Spēle ir veidota tā, lai veicinātu sadarbību un komunikāciju starp spēlētājiem, piedāvājot dažādas interaktīvas aktivitātes un kopīgas uzvaras svinēšanu.
Izveidot spēles Among Us klonu, kurā spēlētāji strādā kopā vai viens pret otru, lai atklātu krāpniekus zvaigžņu kuģa komandā, balstoties uz loģisko domāšanu un komandas darbu.
Among Us ir spēle, kurā spēlētāji atrodas kosmiskajā kuģī, un katrs no tiem pilda savu lomu, kas nosaka to mērķus spēlē. Lielākā daļa komandas ir ekipāžas locekļi, kuru mērķis ir veikt kuģa uzturēšanas uzdevumus, bet starp viņiem slēpjas arī krāpnieki (impostori), kuru mērķis ir traucēt ekipāžas darbu un "izslēgt" citus spēlētājus. Spēle prasa loģiskās domāšanas prasmes, komandas darbu un spēju pārliecināt citus, veicot izmeklēšanu un balsojot, lai atklātu krāpniekus.
Izveidot lietotni, kas ļauj pārgājienu entuziastiem atrast labākās pārgājienu takas, plānot maršrutus, uzaicināt draugus un dalīties ar savu pieredzi.
Pārgājienu plānošanas lietotne ir lielisks palīgs pārgājienu entuziastiem, lai atrastu, plānotu un izbaudītu pārgājienus. Lietotāji var apskatīt detalizētas kartes, meklēt takas pēc grūtības pakāpes, ainavas veida vai atsauksmēm no citiem kopienas dalībniekiem. Tā piedāvā iespēju izveidot maršrutus, pievienot piezīmes un saglabāt īpašas vietas, kā arī uzaicināt draugus uz kopīgiem pārgājieniem. Lietotne ļauj arī dalīties ar pārgājienu pieredzi sociālajos tīklos, iekļaujot fotogrāfijas, maršrutus un personīgus stāstus.
Izveidot Snake.io spēles klonu, kuru spēlē vairāki spēlētāji uz viena laukuma tiešsaistē. Spēles mērķis ir izvairīties no šķēršļiem, vākt punktus, lai čūska augtu lielāka, un censties likt sķēršļus citiem dalībniekiem.
Čūska ir dinamiska tiešsaistes spēle, kurā spēlētāji vadīs čūskas, konkurējot ar citiem tiešsaistes spēlētājiem. Spēlētājiem jāsavāc punkti uz laukuma, lai padarītu savu čūsku garāku, vienlaikus izvairoties no sadursmēm ar citām čūskām. Spēle prasa strauju reakciju un stratēģisku domāšanu, lai izvairītos no pretiniekiem un viltīgi izmantotu savu garumu, lai ierobežotu un izslēgtu konkurentus. Projekts ietvers spēles servera izveidi, kas pārvaldīs daudzspēlētāju savienojumus, un klienta izstrādi, kas nodrošina vienmērīgu un aizraujošu spēlētāju pieredzi.
Izveidot lietotni, kas ļauj lietotājiem plānot un organizēt pasākumus, vienkāršojot uzaicinājumu sūtīšanu, dalībnieku reģistrāciju un pasākuma detaļu organizēšanu.
Pasākumu plānošanas lietotne ir platforma, kas piedāvā rīkus un funkcijas pasākumu organizēšanai un pārvaldībai. Lietotāji var izveidot pasākuma lapas, pievienot informāciju par norises vietu, laiku un programmu, sūtīt digitālu ielūgumu un sekot līdzi dalībnieku reģistrācijai. Lietotne ļauj arī koordinēt dažādas pasākuma detaļas, piemēram, ēdināšanu, transportu un izklaides programmu, nodrošinot vienkāršu un efektīvu plānošanas procesu. Papildus lietotnē varēs saņemt atsauksmes un analīzi pēc pasākuma norises, palīdzot uzlabot nākamo pasākumu organizēšanu.
Izveidot aizraujošas spēles Agar.io tiešsaistes spēles klonu, kurā spēlētāji kontrolē mikroskopiskas šūnas, ēdot mazākas daļiņas, lai augtu un izvairās no lielākiem konkurentiem, cenšoties netikt apēstiem.
Piedzīvojuma spēle Agar.io ir dinamiska daudzspēlētāju spēle. Šajā spēlē spēlētāji pārvalda mikroskopisku šūnu virtuālā vidē, mērķis ir augt, ēdot mazākas daļiņas un izvairoties no lielākajiem spēlētājiem. Spēlē ir iekļauta reāllaika mijiedarbība un stratēģija, kur spēlētājiem jāplāno savi gājieni, lai izdzīvotu un dominētu. Spēle veicina stratēģisko domāšanu un spēju ātri reaģēt, piedāvājot spēlētājiem izaicinājumus un sacensties ar citiem spēlētājiem tiešsaistē.
Viss mācību process notiek 100% tiešsaistē.
Mācībām ir neierobežots ilgums - mācies tik ilgi, cik vien vēlies! Mācības sastāv no moduļiem, kur sarežģītākā moduļa izpildei un iesniegšanai dotas 7 dienas, citiem uzdevumiem ir īsāki iesniegšanas termiņi. Ja nevarēsi uzdevumu iesniegt laikā, būs iespēja saņemt mentoru atbalstu tā izpildei. Tās ir neierobežotas iespējas apgūt programmēšanu, strādājot grupā!
Nodrošini sev vietu "Nākotnes tehnoloģiju
līderu akadēmijā" jau šodien!